Giriş çıkışlar kapatıldı, mahalle sakinleri kapana kısıldı

Yapımı devam eden Şehir Hastanesi çalışmaları için alternatif yol yapımı sebebiyle Malta Mahallesi trafiğe kapatıldı. Giriş çıkışların kapatıldığı mahallenin sakinleri “kapana kısıldık” diyerek tepki gösterdi.

Haber albümü için resme tıklayın

İzmit sınırlarında, TEM Otoyolu'nun kenarında 350 milyon avroluk yatırımla 20 Mayıs 2015 tarihinde temeli atılan  Kocaeli Entegre Sağlık Kampüsü'nün çalışmaları sürüyor. Kamu-özel sektör iş birliğiyle başlatılan "Şehir Hastaneleri Projesi" kapsamında 368 bin 648 metrekarelik alanda yapımı hızla devam ederken, bir yandan da hastane ulaşımı için yol çalışmaları da yapılıyor. Bu kapsamda Şehir Hastanesi sınırları içinde yer alan Malta Mahallesi, Gündoğdu Mahallesi ve Yeşilova Mahallesi’nde Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve UKOME tarafından yol çalışmaları yapılıyor. Ancak yol çalışması bir takım sorunları da meydana getirdi. 28 Haziran Mahallesi’nden Gündoğdu Mahallesi’ne giriş kapatıldı. Yeşilova Mahallesi’nden de Boğazova Caddesi’ne geliş tamamen kapatıldı. Malta Mahallesi sakinleri adeta kapana kısıldı.

ÇALIŞMALARIN TAM ORTASINDAYIM

Duruma tepki gösteren mahalle sakini Emine Yavuz, “Biz, ekipler burada yol çalışması yapmasın demiyoruz. Zaten ekiplerin 24 saat çalışma izni ve yol kapama izinleri var. Fakat buna bir iyileştirme yapılması gerekiyor. Bunu anlatıyoruz. Ama kimse yardımcı olmuyor. Çarşı içine hiç mi yol çıkışı yapılmaz? Dünya Bankası 32. Ada’da oturuyorum. Tam çalışmaların ortasındayım. Ne Yeşilova Mahallesi’ne geçebiliyorum ne de İzmit çarşıya inebiliyorum” dedi.

EVİMİN YOLUNU KULLANAMIYORUM

İş yerinin İzmit Yenişehir Mahallesi’nde olduğunu ve her sabah işe giderken zorlandığını kaydeden Emine Yavuz şu ifadelere yer verdi: “Her iki taraftan da yolum kapalı. Arabamla bölgeyi dolanarak işe gitmeye çalışıyorum. Acil bir durum olsa sağlık ocağı veya hastaneye gitmek istesek her yer kapalı. Çalışma yapılaşsın tamam ama bir iyileştirme olmalı. Bir taraf yapılırken diğer taraf trafiğe açılabilir. Her yeri kapatmak doğru değil. Bir tek yön verilsin. Sabah geliyoruz bakıyoruz yol bir anda kapalı. E nereden gideceğiz? Taksi çağırıyoruz. Taksi de dolanarak geliyor. 30 TL vereceğimiz yere 60 TL para veriyoruz. Çalışma 5 gün sürecekmiş. Ben akşam evime gelirken yolu kullanamıyorum.”

24 Eyl 2020 - 13:16 - Gündem

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Büyük Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Büyük Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Büyük Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Büyük Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.